Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

όταν το μυαλό γλεντάει...

παθαίνει μάθηση καλύτερα...
στα χρόνια της διδασκαλίας μου έχω μιλήσει σε διάφορα κοινά, καθηγητές, φοιτητές, πανεπιστημιακούς, μαθητές, γονείς, ειδικούς, μη-ειδικούς, συναδέλφους, σε σχολές, πανεπιστήμια, πολυτελή αμφιθέατρα, σε αίθουσες, θέατρα με hi-tech σκηνές. Λίγες, ελάχιστες ήταν οι φορές που έχω νιώσει "το μυαλό να γλεντάει", τα μάτια των ακροατών μου να με κοιτούν με τόση όρεξη, η συμμετοχή να είναι τόσο ενεργή, ο ενθουσιασμός να περισσεύει τόσο, τα λόγια μου να πιάνουν τόσο πολύ χώρο και η ενέργεια να ξεχειλίζει, όσο το Σάββατο, στις 6 Φεβρουαρίου, στο δεύτερο στην σειρά α-μάθημα. Αυτά τα παιδιά μου έμαθαν τόσα πράγματα και μου δώρισαν απλόχερα τόσα πολλά συναισθήματα, τα ευχαριστώ όλα.
 Μπορεί να θεωρηθώ υπερβολικός και υποκειμενικός, αλλά πιστεύω ότι για αυτές τις λίγες αλλά τόσο δυνατές στιγμές αξίζει κανείς να γίνεται δάσκαλος.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες